nekrashevych: (dragon)
[personal profile] nekrashevych
23-го лютого на мітинзі біля центру Помпіду до нас підійшла жінка середніх років (живе у Голландії, але француженка) і почала розпитувати про події. Зокрема все допитувалася, чи Путін введе війська в Україну, аналогічно до Чехословаччини у 1968 році. Я її переконував, що прямої інтервенції не буде, але вона не вірила. Виявилося, що наівним був я... Взагалі, останні події перевершують всі мої найфантастичніші уявлення про реальність (як і в негативному, так і в позитивному розумінні).

Вчора повернувся в Техас. Пробував дивитися новини по телевізору, але нерви не витримували. Злить сучасна мода запрошувати по два експерти, обов'язково із хоча б трохи протилежними точками зору. Відповідно хоча б один експерт страшно дратує. До речі, друзям із України хочу радити не робити ніяких висновків про точку зору Заходу із наявності окремих антиукраїнських статей у якому небудь Гардіані, чи Шпігелі. Там свобода слова, і знайти можна все що завгодно. (Про це недавно, як завжди влучно, написала на ФБ пані Faina Kaplan.)

Date: 2014-03-04 03:40 am (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
А можна, будь ласка, попросити цитату с Ф Каплан бо не маю фб?

Date: 2014-03-04 05:46 am (UTC)
From: [identity profile] lvivil.livejournal.com
спеціально для Вас (це реальні цитати, а не розіграш... в неї такий стиль:)...)

"Для чого ви читаєте новини по-рускі, якшо про те саме новини можна читать по англіскі в це воєнне время і ще й перепощуєш їх весь потний і переляканий? Візьми свій мозг в руки. Якшо не можеш читать по англійскі, не читай зовсім.
Я отетого не понімаю, найде якусь дезу в глубінах інторнета, запосте до себе в ФБ і потом ридає над ним півдня... (110 коментарів та лайків, 13 поширень)
------------
"Как законно избранный президент Украины заявляю: события на Майдане, незаконный захват власти привели к тому, что Украина оказалась на пороге гражданской войны. В стране царят хаос и анархия. Жизнь, безопасность и права людей, особенно на Юго-Востоке и в Крыму под угрозой.

А еще, как честный гражданин, сообщаю, что девица Варька Петрова есть подозрительная и гулящая. А когда я к Варьке подошедши, так она мной гнушается.
Каковых вышеуказанных лиц можете арестовать или как хотите.
Теперича еще сообщаю, что заявление мной проверено, как я есть на платформе и против долой дурман, хоша и уволен по сокращению за правду.

А еще прошу, чтоб трактир "Веселую Долину" пока чтоб не закрывали. Как я есть еще больной и не могу двинуться. А вскоре, без сомнения, поправлюсь и двинусь." (369 коментарів та лайків)
---------
загалом за сторінкою Faina Kaplan стежать 2338 осіб...
Edited Date: 2014-03-04 05:47 am (UTC)

Date: 2014-03-04 12:52 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Дякую. :) Я знаю, як вона пише. Жалко що пішла з жж. Бо жінка видатна насправді.

Date: 2014-03-04 06:25 pm (UTC)
From: [identity profile] lvivil.livejournal.com
і Вам дякую!)

... хоча я якраз про неї нічого не знаю, на жаль, - тільки те, що вона популярна в ФБ, а перед тим в ЖЖ...)

Date: 2014-03-04 08:36 pm (UTC)
From: [identity profile] nekrashevych.livejournal.com
Я нижче вказав, що малося на увазі. Нажаль активність у жж на кілька порядків менша за фб. А для її стилю фб цілком підходить.

Date: 2014-03-04 08:51 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Скажіть, ви думаєте свобода слова є можливою у інженированих штучно пропагандою сучасних суспільствах? Я на днях (цю суботу) у аеропорту Сандіно в Манагуа надибала на книжковий магазинчик де власниця сама видає книжки окрім інших цікавих з інших краін. Поки купила три і вже довольничаю у передчутті кайфу. Треба буде ще туди на полювання з'іздити, бо поспішала. Я у цьому магазинчику зрозуміла, наскільки видання є стандартизовані щоб не сказати монополізовані дебілізацією суспільств. Протиотруту шкідливій естеблішменту загальній грамотності знайдено! Від книжкових магазинів деяких краін можна впасти в депресію! США зокрема, у всякому разі де я бачила. Комерція вбиває розумне життя. Те ж йдеться про більшість газет.

Date: 2014-03-04 09:05 pm (UTC)
From: [identity profile] lvivil.livejournal.com
ну от ми з Вами можемо зара потриндіти на ту тему черговий раз - але завдяки яким суспільствам? хто придумав той інтронет, хто його поширює саме в такому форматі, а не в форматі китайському чи он вже скоро і московському?... в Пвнчн Кореї (суспільстві несучасному) взагалі не потриндіти, в Московії - хіба езоповою мовою, а якщо прямою - то тільки підспівуючи Пу... і т.д...

але то так... зара такі часи в Україні, що триндіти не хочеться...
тому буду вдячним за розуміння - нічого особистого...)
за себе то вибачаюсь наперед і щиро...)

Date: 2014-03-05 05:24 pm (UTC)
From: [identity profile] nekrashevych.livejournal.com
Я прихильник точки зору, що найкраще є ворогом хорошого. Свобода слова - це просто відсутність покарання за висловлення своєї думки, можливості свою думку висловити і доступність інформації. У цьому розумінні на Заході свобода слова є. В США її, за моїм досвідом, більше ніж у інших місцях.

Дебілізація суспільства, і смаки масового споживання - це зовсім інша історія. Книжкові магазини в США мені дуже подобаються (кращі лише в Парижі). Але там я дивлюся лише на те, що мені цікаво, бо масові смаки на те й масові, щоб бути низькопробними. З іншого боку, глобалізація дозволяє навіть нішовій немасовій продукції бути рентабельною.

Date: 2014-03-05 05:47 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Коли поінформованість людини є обмеженою виказана нею думка є такою ж, якою б розумною людина не була. Масові видання не мусять бути низькопробними. У всякому разі, так масово. НМД звичайно.

Date: 2014-03-05 07:14 pm (UTC)
From: [identity profile] nekrashevych.livejournal.com
Так, але це питання якості інформації, а не свободи слова. Свобода слова для мене - формальне поняття, яке якості інформації не стосується.

Якщо починати вимагати на якомусь законодавчому рівні, щоб масові видання виконували виховну функцію і були високоякісними, то ми можемо швидко прийти до ідеї "инженеров человеческих душ". Якщо про зміст газет вирішують не гроші, то починають вирішувати політики і ідеологи, і від цього стає гірше. Те, що вирішують гроші, мені теж не подобається, але всі альтернативи, які я бачив, гірші. Може ВВС - позитивний приклад, але мало хто готовий платити просто за наявність телевізора.

Date: 2014-03-05 07:46 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Насправді, нічого не треба вимагати чи орієнтувати. Цим займалися совки. США нмд має принципово інший, трошки менш болючий, підход до вільноі думки. Вони завалюють іі щтампами на всяк смак. Головне не заважати я б сказала. У "розвинених краінах" інфопростір штампується у індустріальних розмірах. Хоча конвеєр є досить різношаблонним, від того продукція я не менш бездушною. Діти багатих навчаються якісно, але більшість з них не зацікавлені об'єднуватись з розумом життєвого досвіду нижчих суспільних класів.

Date: 2014-03-05 07:58 pm (UTC)
From: [identity profile] nekrashevych.livejournal.com
Я не розумію, що таке "душевна" чи "бездушна" продукція.

Date: 2014-03-05 08:09 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
))) ой точно, усі ці попівські понятія спаплюжили нам мову. )

Як хтось там у моєму дитинстві казав "ні уму ні сердцу". Ось що. Годування фіолетовоі по пекару сторони особистості. Або заміна реального досвіду уявленнями з фільмів які, в свою чергу, дають паути для розуміння дійсності. Дуже шкідлива річ. Як тільки відчуєте, що вам не цікаво, скажіть не будьте чемним, і я дам вам спокій. Тільки кажіть прямо, у мене погано з натяками.)

Date: 2014-03-05 09:13 pm (UTC)
From: [identity profile] nekrashevych.livejournal.com
Я знаю лише, що цікавої і якісної продукції (газет, журналів, книг, музики, і навіть тв серіалів) мені в США більше ніж я можу спожити. Те, що основна маса низькопробна мною сприймається просто як закон природи, і як із цим боротися не знаю. Всі відомі мені методи як правило шкідливіші за саме явище. Але це не означає, що не потрібно про це думати і турбуватися.

Date: 2014-03-05 09:23 pm (UTC)
From: [identity profile] chita-i.livejournal.com
Я згодна з вашою думкою. А от мені сильно не вистачає якісноі продукціі на тб, наприклад.

Але в мене лежить стопоска книжок що мені гріють душу але з цією війною та іншим поки не мала ні спокою ні часу.

Date: 2014-03-04 08:35 pm (UTC)
From: [identity profile] nekrashevych.livejournal.com
Так, це хороший пост. Я, правда, мав на увазі сусідній:

Шоб всим не відповідать окремо.
В Америкі є теле- і радіо- станціі на будь-який смак. В залежності від вашого смаку, ви можете настроїтись на таку станцію, де в Обами строго спросять, чого ми досі не бомбим Москву, а є такі станції де тобі розкажуть, шо Путін - патріот, шо собира істіно руські землі і не нада йому мішать. Тобі скажуть все шо ти хочеш почути, бо рейтинговість понад усе.

Так само і в Європі. Маріні Юденіч "показалось", шо Європа розвернулась на 180 градусів. А вона всього-навсього переключила ТВ на інший канал.

Date: 2014-03-04 09:01 pm (UTC)
From: [identity profile] lvivil.livejournal.com
дякую...)

Profile

nekrashevych: (Default)
nekrashevych

November 2014

S M T W T F S
      1
2345678
910 1112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Mar. 15th, 2026 02:38 am
Powered by Dreamwidth Studios